Νέα του δικτυακού τόπου
13th eBSN workshop:Λύσεις και πρότυπα ηλεκτρονικού εμπορίου για τις ΜΜΕ
Πηγή: BMWI |Αναννεώθηκε: 30/03/2007
Σχετικός σύνδεσμος: http://www.bmwi.de/English/Navigation/EU
Ένα σημαντικό workshop διοργανώνεται στο Βερολίνο, στις 24-25 Μαΐου 2007, για την ανάπτυξη προτύπων σχετικών με το ηλεκτρονικό εμπόριο και των περαιτέρω προοπτικών και προβλημάτων που αντιμετωπίζει.
Το workshop συνδιοργανώνεται από τη Γενική Διεύθυνση για τις επιχειρήσεις και τη βιομηχανία και το ομοσπονδιακό Υπουργείο οικονομικών και τεχνολογίας της Γερμανίας. Το γεγονός απευθύνεται στους φορείς χάραξης πολιτικής, τις οργανώσεις υποστήριξης ΜΜΕ και τις πρωτοβουλίες τυποποίησης με την πρακτική εμπειρία στις δραστηριότητες τυποποίησης καθώς επίσης και με την εφαρμογή των προτύπων στις επιχειρησιακές διαδικασίες ειδικότερα των ΜΜΕ. Ο πρώτος στόχος είναι να καθιερωθεί η κατάσταση της ανάπτυξης των προτύπων στους διάφορους τομείς. Αφετέρου το εργαστήριο πρέπει να παρουσιάσει στοιχεία στην κατάσταση της θέσπισης προτύπων στις επιχειρησιακές διαδικασίες ειδικότερα των ΜΜΕ, καθώς επίσης και στα εμπόδια και τα οφέλη του.
Οι κύριοι στόχοι του workshop είναι:
Το workshop συνδιοργανώνεται από τη Γενική Διεύθυνση για τις επιχειρήσεις και τη βιομηχανία και το ομοσπονδιακό Υπουργείο οικονομικών και τεχνολογίας της Γερμανίας. Το γεγονός απευθύνεται στους φορείς χάραξης πολιτικής, τις οργανώσεις υποστήριξης ΜΜΕ και τις πρωτοβουλίες τυποποίησης με την πρακτική εμπειρία στις δραστηριότητες τυποποίησης καθώς επίσης και με την εφαρμογή των προτύπων στις επιχειρησιακές διαδικασίες ειδικότερα των ΜΜΕ. Ο πρώτος στόχος είναι να καθιερωθεί η κατάσταση της ανάπτυξης των προτύπων στους διάφορους τομείς. Αφετέρου το εργαστήριο πρέπει να παρουσιάσει στοιχεία στην κατάσταση της θέσπισης προτύπων στις επιχειρησιακές διαδικασίες ειδικότερα των ΜΜΕ, καθώς επίσης και στα εμπόδια και τα οφέλη του.
Οι κύριοι στόχοι του workshop είναι:
- να προσδιορίσουν τα κίνητρα και τα εμπόδια της χρήσης των προτύπων στο ηλεκτρονικό εμπόριο των ΜΜΕ
- να προσδιορισθεί ορθή πρακτική για την προώθηση των προτύπων στις επιχειρησιακές διαδικασίες, ειδικότερα των ΜΜΕ
- να διευκρινιστεί η κατάσταση και η φύση της ανάπτυξης των διάφορων προτύπων στην ΕΕ και παγκοσμίως και των προβλημάτων της διαλειτουργικότητας
- να παρασχεθούν στοιχεία στο πώς οι μακρινές ΜΜΕ ή τα συμφέροντα των ΜΜΕ θα μπορούσαν να αντιπροσωπευθούν καλύτερα στις πρωτοβουλίες τυποποίησης.