| Εισαγωγή
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ραγδαία ανάπτυξη της χρήσης των εργαλείων του συμμετοχικού διαδικτύου (Web 2.0 ή „social web“), τόσο από τους καταναλωτές αλλά και από τις επιχειρήσεις. Μάλιστα, σε πολλούς κλάδους της οικονομίας η υιοθέτηση από τους χρήστες του διαδικτύου του Web 2.0 και των καινοτομικών εφαρμογών του γίνεται με τόσο γρήγορους ρυθμούς και οι οποίοι δεν είχαν προβλεφθεί, με αποτέλεσμα να καθίσταται συχνά δύσκολη η αντίδραση των επιχειρήσεων και προσαρμογή τους στις απαιτήσεις του Web 2.0 (Forrester, 2006). Τα εργαλεία του Web 2.0 βρίσκονται σε διαρκή ανάπτυξη και εξέλιξη, η οποία με τη σειρά της δημιουργεί σύγχυση στον εννοιολογικό καθορισμό τους και στην μελέτη της σπουδαιότητας αλλά και των επιπτώσεων τους. Η σύγχυση αυτή γίνεται άμεσα εμφανής στους διάφορους όρους που χρησιμοποιούνται, είτε εναλλακτικά είτε ως ταυτόσημοι, για να περιγράψουν το γενικότερο φαινόμενο του Web 2.0 (για παράδειγμα, user g...
| |