| Εισαγωγή
Η αυξανόμενη χρήση συστημάτων Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (CRM) τόσο στη σχέση B2B όσο και στη B2C, έχει προκαλέσει έντονη κινητικότητα τόσο σε επιχειρηματικό όσο και σε ερευνητικό επίπεδο. Ενώ οι παρεχόμενες λύσεις CRM μπορούν δυνητικά να λύσουν όλα τα σχετικά προβλήματα που αφορούν τις σχέσεις των επιχειρήσεων με τους πελάτες αυξάνοντας το επίπεδο εξυπηρέτησης και ικανοποίησης των τελευταίων, η τρέχουσα επιχειρηματική πρακτική δείχνει ότι υπάρχουν αρκετά προβλήματα που αφορούν την υιοθέτηση και χρήση των συστημάτων/πρακτικών αυτών από τις επιχειρήσεις. Μεγάλος αριθμός αποτυχημένων CRM projects έρχεται να ενισχύσει την προηγούμενη τοποθέτηση. Οι λόγοι αποτυχίας των έργων CRM είναι πολλοί και διαφορετικοί μεταξύ τους. Η συγκεκριμένη ομάδα έχει σαν στόχο να αποτυπώσει την τρέχουσα επιχειρηματική πρακτική, τις αναδυόμενες τάσεις, τις επιτυχημένες συνταγές υλοποίησης, τους πιθανούς κινδύνους/ευκαιρίες και τις δυνατότητες που μπορούν ν...
| |