| Εισαγωγή
Η εμφάνιση του Παγκόσμιου Ιστού, η δυνατότητα πληροφόρησης από πολλές εναλλακτικές πηγές και η διάδοση των ηλεκτρονικών υπολογιστών, της κινητής τηλεφωνίας και άλλων τεχνολογικών εργαλείων επικοινωνίας και ενημέρωσης, έχουν ανατρέψει τα δεδομένα, δημιουργώντας καταναλωτές ικανούς να γνωρίζουν περισσότερα, σε μικρότερο χρόνο και με πιο αντικειμενικό τρόπο, ανεξάρτητα από γεωγραφικά, οικονομικά ή κοινωνικά σύνορα. Πλέον, οι καταναλωτές τείνουν να απομακρύνονται από την παθητική στάση του παρελθόντος, όπου είχαν προκαθορισμένες επιλογές και περιορισμένη πληροφόρηση και αποκτούν μια πιο ενεργητική στάση και διαφορετικές απαιτήσεις όσον αφορά στην επαφή τους με τον επιχειρηματικό κόσμο αλλά και την κοινωνία. Ακόμη, οι διαθέσιμες τεχνολογικές εφαρμογές επιτρέπουν στους καταναλωτές να δημιουργούν οι ίδιοι περιεχόμενο, να επεξεργάζονται τα δεδομένα που λαμβάνουν, να δέχονται εξατομικευμένες προτάσεις κατανάλωσης προϊόντων και υπηρεσιών, να επικοι...
| |