| 1. Εισαγωγή
Στα πλαίσια της Κοινωνίας της Πληροφορίας, οι τομείς των τηλεπικοινωνιών και των πληροφοριακών συστημάτων διαδραματίζουν ένα πολύ σημαντικό ρόλο στον τρόπο με τον οποίο οι περισσότερες διαδικασίες διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας (supply chain management) μπορούν να ανασχεδιαστούν και να δομηθούν. Η ψηφιακή οικονομία με χαρακτηριστικά όπως μικρές και μεταβλητές παραγωγές προϊόντων, αστραπιαίες αλλαγές των τάσεων της αγοράς, καθώς επίσης και ανάγκη για μείωση του χρόνου εκπλήρωσης μιας παραγγελίας, καθιστά αναγκαία τη βελτίωση της διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Οι λειτουργίες της αλυσίδας εφοδιασμού μπορούν να χωριστούν σε δύο κατηγορίες: α) τον προγραμματισμό και β) την εκτέλεση. Η πρώτη κατηγορία συμπεριλαμβάνει διαδικασίες όπως η πρόβλεψη ζήτησης, ο προγραμματισμός προμηθειών υλικών και παραγωγής, ο προγραμματισμός αναγκών διανομής, καθώς επίσης και προγραμματισμός συνεχούς ανεφοδιασμού. Η δεύτερη κ...
| |