| |
|
Ομάδες Ιβ' κύκλου
| |
Ιβ1: Ηλεκτρονικά Συστήματα Διαχείρισης και Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών: Ισχύουσα Κατάσταση, Διεθνείς Τάσεις και Προοπτικές |
Οι τουριστικοί προορισμοί συμπεριλαμβάνουν την ολότητα των φυσικών-περιβαλλοντικών και πολιτισμικών τουριστικών πόρων μιας χώρας – περιοχής, οι οποίοι με τη σειρά τους αποτελούν τα βασικά θέλγητρα και πόλους έλξης τουριστικής ζήτησης. Συνεπώς, η αποτελεσματική διαχείριση και προώθηση τουριστικ...
|
|
|
Ιβ2: Συστήματα Διαχείρισης Γνώσης για Προηγμένες Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Επιχειρείν: Τεχνολογικές Δυνατότητες, Ευκαιρίες και Προοπτικές |
ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Η Διαχείριση Γνώσης (ΔΓ) αποτελεί ένα δι-επιστημονικό πεδίο που αντλεί για τη συγκρότηση του από το χώρο της φιλοσοφίας, τεχνολογίας, ψυχολογίας, επιστήμης της διοίκησης, οικονομικής κα είναι δυνατό να βρεί εφαρμογή σχεδόν σε οποιοδήποτε τ...
|
|
|
Ιβ3: Ηλεκτρονικές αγορές και υπηρεσίες στην εφοδιαστική αλυσίδα |
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Στις αρχές της δεκαετίας που διανύουμε το διεπιχειρησιακό (B2B) ηλεκτρονικό εμπόριο σε σχέση με το λιανικό (B2C) ηλεκτρονικό εμπόριο, θεωρείτο μεγαλύτερο, με ταχύτερη ανάπτυξη και με πιο ισόρροπα κατανεμημένη γεωγραφική κατανομή (Kshetri and Dholakia, 20...
|
|
|
|